Menu
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy Lista Przebojów   Rejestracja   Profil   Zaloguj 
Rozmowy na temat wszystkich waznych spraw dotyczacych ekipy oraz forum. [Widoczne tylko dla ekipy forum] Dyskusje na temat telefonów komórkowych, palmtopów i nawigacji satelitarnych. Który jest najlepszy i dlaczego? Jezeli zajmujesz sie grafika to miejsce w którym mozesz pochwalic sie swoimi pracami. A takze poprosic o jej wykonanie. Wszystko na temat tworzenia stron internetowych problemy, pytania itp… Wszystko co jest zwiazane z systemami operacyjnymi problemy, pytania itp… Rozmowy na temat tego co i gdzie kupic. Doradzamy oraz pytamy. Dyskusje na temat programów. Który jest najlepszy i dlaczego. Chcesz cos kupic, sprzedac lub zamienic to jest wlasnie miejsce dla Ciebie. [Automatyczne czyszczenie co 30 dni] Wszystko co nas smieszy i rozbawia do lez. Tutaj znajdziesz smieszne zdjecia, gry, filmy i wiele innych. Kon by sie usmial. Forumowe gry i zabawy typu skojarzenia itd… Rozmowy o tym co nigdzie indziej nie pasuje. Chcialbys pomnozyc swoje pieniadze? Chcesz sie dowiedziec jak to zrobic? Lubisz obstawiac? To jest wlasnie forum dla Ciebie! Rozmyslania i przemyslenia na rózne tematy. Dyskusje na temat wydarzen w swiecie polityki w Polsce oraz na Swiecie. Rozmowy na temat ubran, subkultur i stylach zycia. Delikatne rozmowy na temat religii oraz wiary. To co uczniowe lubia najbardziej dyskusje na temat szkoly i nauki. Zdanie kobiet i mezczyzn na pewne tematy ;) Masz problem, chcesz sie z czegos zwierzyc ?? Albo pochwalic ? Poplotkowac? Po prostu napisz. Masz problem, chcesz sie z czegos zwierzyc ?? Albo pochwalic ? Poplotkowac? Po prostu napisz. Dyskusje na temat milosci i przyjazni. Dyskusje na temat uzywek i nalogów. Forum na którym mozemy sie dzielic wrazeniami z podrózy pomiedzy soba. Tutaj odkryjesz tajemnice zjawisk paranormalnych. Lubisz gotowac, eksperymentowac w kuchni? Pochwal sie swoimi osiagnieciami w tej dziedzinie. Dzial dla milosników koni mechanicznych. Tutaj mozesz sie pochwalic swoim Sport to zdrowie! Rozmowy o wydarzeniach sportowych. Wszystko na temat ksiazek, poezji i innych gatunków literackich. Rozmowy na temat swiata filmów, wydarzen filmowych i nowosci. Rozmowy na temat muzyki, imprez, wykonawców i sprzetu muzycznego. Dyskusje na temat gier komputerowych lub konsolowych. Forum dla prawdziwych Vipów. Jestes tutaj nowy? Chcesz poznac nowych ludzi? Napisz kilka slów o Sobie. Konkursy z nagrodami organizowane przez administracje forum. Jesli masz pytanie, sugestie lub problem dotyczacy forum badz jego uzytkowników napisz o tym! Wszystkie wazne informacje i nowosci dotyczace forum oraz jego uzytkowników.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pogaduchy polecają : Komedie
Autor Wiadomość
Lechoo91 
z benzyną we krwi





Posty: 499
Wiek: 26
Dołączył: 15 Gru 2009

Skąd: Katowice

Casos: 1118
Medale: Brak


Wysłany: 2010-02-18, 21:30   

a macie coś z gatunku humor abstrakcyjny ? Jakiś totalnie odjechany freestyle ?

p.s. z Jimem Carreyem widziałem już wszystko, więc odpada :P
_________________


 
 
     
towarzysz Stalin 
Batiuszko





Posty: 648
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2009

Skąd: Stalingrad

Casos: 1670
Medale: Brak


Wysłany: 2010-02-18, 21:56   

Nie Ice Ventura tylko Ace Ventura :wstyd:

Cytat
American Pye, Świntuch
 
 
     
Herudraug 
Margines Społeczny :D





Posty: 60
Wiek: 22
Dołączył: 18 Lut 2010


Casos: 162
Medale: Brak


Wysłany: 2010-02-19, 07:49   

Ostatnio oglądałem "O dwóch takich co poszli w miasto". Uśmiałem się jak nie wiem co... to może być dla ciebie Lechoo91, bo ja nie zrozumiałem jak bohaterowie mogli się wpakować w takie sytuacje (np. jazda na gepardzie O.o)
 
 
     
Lechoo91 
z benzyną we krwi





Posty: 499
Wiek: 26
Dołączył: 15 Gru 2009

Skąd: Katowice

Casos: 1118
Medale: Brak


Wysłany: 2010-02-19, 22:48   


Jeśli to jest to, to już mi się podoba xD

jeszcze "Job" był fajny, ale brakowało mi tam fabuły :P
_________________


 
 
     
Herudraug 
Margines Społeczny :D





Posty: 60
Wiek: 22
Dołączył: 18 Lut 2010


Casos: 162
Medale: Brak


Wysłany: 2010-02-21, 15:06   

Lechoo91, tak, właśnie to ten ;)

Job też fajny, ale tak samo jak tobie brakowało mi fabuły ^^
 
 
     
Statler 





Posty: 6
Wiek: 29
Dołączył: 12 Lut 2010


Casos: 12
Medale: Brak


Wysłany: 2010-02-21, 21:37   

Kołysanka jest warta uwagi, pisałem juz gdzieś na forum więc w sumie odsyłam do tematu o kołysance. na prawde świetna komedia w nietypowym wydaniu :spoko:
 
     
adam20 




Posty: 8
Dołączył: 06 Kwi 2010


Casos: 16
Medale: Brak


Wysłany: 2010-04-16, 13:45   

1 testosteron
2 lejdis
3 kill bill
4 kick ass
5 butelki zwrotne
:spoko:
 
     
lifous 





Posty: 15
Wiek: 22
Dołączył: 17 Mar 2009


Casos: 62
Medale: Brak


Wysłany: 2010-04-19, 19:52   

Nie zadzieraj z Fryzjerem fajny jest :D
_________________
Forum graficzne, tutoriale, prace uzytkownikow, druzyny, konkursy etc..<br />
 
     
Dorinka 




Posty: 63
Dołączyła: 04 Sie 2010


Casos: 134
Medale: Brak


Wysłany: 2010-09-23, 14:00   

Ostatnio oglądałam polską komedię: Kołysanka - całkiem fajna
 
     
mała mi 





Posty: 36
Dołączyła: 26 Lis 2010

Skąd: Dolina Muminków

Casos: 90
Medale: Brak


Wysłany: 2010-12-02, 15:22   

Big Lebowski - komedia kryminalna, dość specyficzna.
Reszta została tu podana, więc nie będę powtarzać.
I w sumie polemizowałabym z zaliczeniem "Dnia świra" do komedii.
_________________
„Wierz mi - są dusze dla siebie stworzone.

Niech je w przeciwną los potrąci stronę,

One wbrew losom, w tym lub tamtym świecie,

Znajdą, przyciągną i złączą się przecie...”
 
 
     
olaf710 




Posty: 1
Dołączyła: 06 Gru 2012


Casos: 2
Medale: Brak


Wysłany: 2012-12-06, 16:01   

U Pana Boga za piecem ! :)
Brzydka prawda :)
 
     
morelinka 




Posty: 10
Dołączyła: 29 Sty 2013


Casos: 20
Medale: Brak


Wysłany: 2013-02-05, 22:49   

"Kocha, lubi, szanuje" i "Ted" fajne komedie;)
 
     
Borzysuaw 




Posty: 31
Dołączył: 04 Wrz 2012


Casos: 66
Medale: Brak


Wysłany: 2013-08-20, 14:33   

Cytat
a macie coś z gatunku humor abstrakcyjny ? Jakiś totalnie odjechany freestyle ?

p.s. z Jimem Carreyem widziałem już wszystko, więc odpada :P


Ha, ja też sprawdzam wszystko na bieżąco z nim ;) Teraz się napalam już na nowego Kick-Assa.

[ Dodano: 2013-08-24, 13:32 ]
Jeszcze może być dobry Sztanga i Cash, chociaż to w sumie bardziej sensacyjny, ale też z taką trochę komediową otoczką sądząc po zwiastunie.
 
     
Chalek 




Posty: 2
Wiek: 22
Dołączył: 22 Paź 2014


Casos: 4
Medale: Brak


Wysłany: 2014-10-22, 07:45   

Jak ktoś szuka komedii kryminalnej to polecam "Twardziele" z Alem Pacino i Walkenem o męskiej przyjaźni.
 
     
Arsen 




Posty: 2
Wiek: 24
Dołączył: 10 Lis 2014


Casos: 4
Medale: Brak


Wysłany: 2014-11-10, 09:56   

Jedna z najlepszych komedii to "Nietykalni"-bardzo wysoko w rankingu Filmweb bo chyba na 2 miejscu wśród wszystkich filmów.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template pogaduchy created by LuKi. from StartVISION.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 61