Na pewno scenariusz, ale moim zdaniem większą rolę ma gra aktorów. Nawet, gdy scenariusz jest super, a aktor spartoli - nie chcemy oglądać tego filmu.
A ja bym się sprzeczał - tzn. nie uważam, że gra aktorska nie ma znaczenia - bo ma i to ogromne. Ale czy większe niż scenariusz? Stawiałbym jak coś to na równi - nigdy jednego albo 2 wyżej. Dla mnie kogoś kto wie jak to jest za kulisowo - bo studiuję w szkole filmowej i zajmuje się filmem od dobrych 6 lat wszystko w filmie jest na równi. Film to praca zespołowa - na dobry film składa się każdy czynnik. Dobry scenariusz można spieprzyć - ze złego można coś zawsze wyciągnąć. Wszystkie czynniki pracują na dobry film od montażu po aktorów.
dla mnie najważniejsze jest to, czy film się dłuży czy mija szybko
jak się dłuży i co chwila patrzysz na zegarek to nie jest wiele warty, najlepsze filmy to takie, po których SZCZERZE żałujesz, ze się skończyły... kilka takich ostatnio oglądałem, avatar, harry brown, 2012, sherlock holmes... i nie zauważyłem nawet kiedy mnie wywalili z kina po napisach końcowych
dla mnie najważniejsze jest to, czy film się dłuży czy mija szybko
jak się dłuży i co chwila patrzysz na zegarek to nie jest wiele warty, najlepsze filmy to takie, po których SZCZERZE żałujesz, ze się skończyły... kilka takich ostatnio oglądałem, avatar, harry brown, 2012, sherlock holmes... i nie zauważyłem nawet kiedy mnie wywalili z kina po napisach końcowych
Cytat
a ja widziałem ostatnio harrego browna w cinema city. mocne i dobre kino, cięty dowcip, można się nieźle uśmiać przy niektórych egzekucjach, generalnie mozna polecić
Cytat
aktorka Jessica Alba, zwłaszcza jej rola z Sin City i taniec na rurze
a aktor - Michael Clain i jego ostatnia rola w harrym brownie