Menu
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy Lista Przebojów   Rejestracja   Profil   Zaloguj 
Rozmowy na temat wszystkich waznych spraw dotyczacych ekipy oraz forum. [Widoczne tylko dla ekipy forum] Dyskusje na temat telefonów komórkowych, palmtopów i nawigacji satelitarnych. Który jest najlepszy i dlaczego? Jezeli zajmujesz sie grafika to miejsce w którym mozesz pochwalic sie swoimi pracami. A takze poprosic o jej wykonanie. Wszystko na temat tworzenia stron internetowych problemy, pytania itp… Wszystko co jest zwiazane z systemami operacyjnymi problemy, pytania itp… Rozmowy na temat tego co i gdzie kupic. Doradzamy oraz pytamy. Dyskusje na temat programów. Który jest najlepszy i dlaczego. Chcesz cos kupic, sprzedac lub zamienic to jest wlasnie miejsce dla Ciebie. [Automatyczne czyszczenie co 30 dni] Wszystko co nas smieszy i rozbawia do lez. Tutaj znajdziesz smieszne zdjecia, gry, filmy i wiele innych. Kon by sie usmial. Forumowe gry i zabawy typu skojarzenia itd… Rozmowy o tym co nigdzie indziej nie pasuje. Chcialbys pomnozyc swoje pieniadze? Chcesz sie dowiedziec jak to zrobic? Lubisz obstawiac? To jest wlasnie forum dla Ciebie! Rozmyslania i przemyslenia na rózne tematy. Dyskusje na temat wydarzen w swiecie polityki w Polsce oraz na Swiecie. Rozmowy na temat ubran, subkultur i stylach zycia. Delikatne rozmowy na temat religii oraz wiary. To co uczniowe lubia najbardziej dyskusje na temat szkoly i nauki. Zdanie kobiet i mezczyzn na pewne tematy ;) Masz problem, chcesz sie z czegos zwierzyc ?? Albo pochwalic ? Poplotkowac? Po prostu napisz. Masz problem, chcesz sie z czegos zwierzyc ?? Albo pochwalic ? Poplotkowac? Po prostu napisz. Dyskusje na temat milosci i przyjazni. Dyskusje na temat uzywek i nalogów. Forum na którym mozemy sie dzielic wrazeniami z podrózy pomiedzy soba. Tutaj odkryjesz tajemnice zjawisk paranormalnych. Lubisz gotowac, eksperymentowac w kuchni? Pochwal sie swoimi osiagnieciami w tej dziedzinie. Dzial dla milosników koni mechanicznych. Tutaj mozesz sie pochwalic swoim Sport to zdrowie! Rozmowy o wydarzeniach sportowych. Wszystko na temat ksiazek, poezji i innych gatunków literackich. Rozmowy na temat swiata filmów, wydarzen filmowych i nowosci. Rozmowy na temat muzyki, imprez, wykonawców i sprzetu muzycznego. Dyskusje na temat gier komputerowych lub konsolowych. Forum dla prawdziwych Vipów. Jestes tutaj nowy? Chcesz poznac nowych ludzi? Napisz kilka slów o Sobie. Konkursy z nagrodami organizowane przez administracje forum. Jesli masz pytanie, sugestie lub problem dotyczacy forum badz jego uzytkowników napisz o tym! Wszystkie wazne informacje i nowosci dotyczace forum oraz jego uzytkowników.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki alkomat?
Autor Wiadomość
paprotka88 




Posty: 59
Dołączyła: 30 Sie 2015


Casos: 132
Medale: Brak


Wysłany: 2016-03-24, 22:39   Jaki alkomat?

Jaki alkomat kupic na prezent? Cena max 500 zł. Ma być porządny, nie jakiś bubel, co po roku padnie.
_________________
:)
 
     
jusia87 




Posty: 589
Dołączyła: 31 Lip 2014


Casos: 1242
Medale: Brak


Wysłany: 2016-03-27, 14:01   

Za tyle to już naprawdę można kupić dobry alkomat w Media Markt.
 
     
melunraaaa 




Posty: 11
Wiek: 32
Dołączył: 29 Mar 2016


Casos: 26
Medale: Brak


Wysłany: 2016-03-29, 12:35   

Haha, dokładnie! ;d
 
     
paprotka88 




Posty: 59
Dołączyła: 30 Sie 2015


Casos: 132
Medale: Brak


Wysłany: 2016-03-29, 20:55   

Alkomaty z marketów jakoś do mnie nie przemawiają ;) Na stronie nawet nie piszą, jakie mają sensory, a na pewno nie będę kupować półprzewodnikowego, bo są do niczego. Myślę o czymś bardziej "profesjonalnym", muszę kupić porządny sprzęt na lata dla kogoś, kto będzie go używał również w pracy, więc musi to być naprawdę coś konkretnego.
_________________
:)
 
     
Gregorek121 




Posty: 2
Dołączył: 22 Lut 2016


Casos: 4
Medale: Brak


Wysłany: 2016-03-30, 13:04   

Polecam alkomat elektrochemiczny Fit Alco GRAFIT. Osobiście zakupiłem taki na Hobby4men i jestem zadowolony.
Dane techniczne :
- rodzaj czujnika: elektrochemiczny IV generacji
- zakres wskazań: 0 do 4,00 promili
- dokładność: +/- 0.005% BAC przy 0.050% BAC
- czas gotowości do pracy: 35 s
- czas przeprowadzania pomiaru: 5 s
- czas uzyskania wyniku z badanej próbki powietrza: do 35s
- wyświetlacz LCD z dwukolorowym podświetleniem
- wymiary: 125 x 56 x 24 mm
- masa: 131 g ( z baterią )
- kalibracja: co 6 miesięcy
 
     
paprotka88 




Posty: 59
Dołączyła: 30 Sie 2015


Casos: 132
Medale: Brak


Wysłany: 2016-04-29, 09:11   

Dobra, padło na ten: https://www.youtube.com/watch?v=5R_wT5T-PmI
Ma dobre opinie i można go używać z lejkiem, co się przydaje na imprezie, jak więcej osób chce skorzystać ;) Fajna rzecz. Szybko mierzy, dokładnie, jest ok, no i ma 3 lata gwarancji.
_________________
:)
 
     
SkilleQ 




Posty: 10
Dołączył: 27 Lip 2016


Casos: 20
Medale: Brak


Wysłany: 2016-08-09, 23:03   

Slyszalem o jednorazowych alkomatach - mozesz popatrzyc na takie
 
     
tutti 




Posty: 3
Dołączyła: 14 Paź 2016


Casos: 10
Medale: Brak


Wysłany: 2016-10-14, 11:59   

Podpinam się pod temat, czy myślicie że alkomat na prezent to dobry pomysł??
 
     
Danegs 




Posty: 4
Dołączył: 15 Paź 2016


Casos: 8
Medale: Brak


Wysłany: 2016-10-15, 19:17   

Myślę, że jest ok nawet jak ktoś pije okazjonalnie. Zawsze się zdarzy taka sytuacja, że nagle trzeba gdzieś po coś jechać i nie wiadomo czy już można. Ja chętnie widziałbym taki prezent u siebie, choćby ten z filmiku powyżej. Zawsze jest pod ręką i mam pewność. Kosztuje pewnie nawet mniej niż mandat, o stresie i problemach już nie piszę.
 
     
paprotka88 




Posty: 59
Dołączyła: 30 Sie 2015


Casos: 132
Medale: Brak


Wysłany: 2016-10-31, 08:53   

Dobry. Tylko kup porządny, a nie jakiś bubel. Najlepiej elektrochemiczny.
My kupowaliśmy tacie, ma pod sobą ekipę na budowie, więc tam również go używa i sprawdza się.
_________________
:)
 
     
Malcolm 





Posty: 56
Wiek: 27
Dołączył: 11 Sie 2017

Casos: 114
Medale: Brak


Wysłany: 2017-08-11, 12:40   

Ja kupiłem tacie (kierowca zawodowy) do firmy Alkomat Sentech Promiler. Kosztuje trochę ponad 500zł ale w militaria.pl możesz go trafić na promocji. Z tego co wiem to pomiary dokonuje równie dokładnie co policyjne alkomaty (było testowane kilka razy)
_________________
"When does telling the truth ever help anybody?"

Efraim Diveroli
 
     
małaelia 




Posty: 45
Dołączyła: 11 Sie 2017

Casos: 92
Medale: Brak


Wysłany: 2017-08-11, 14:27   

Cytat
Ja kupiłem tacie (kierowca zawodowy) do firmy Alkomat Sentech Promiler. Kosztuje trochę ponad 500zł ale w militaria.pl możesz go trafić na promocji. Z tego co wiem to pomiary dokonuje równie dokładnie co policyjne alkomaty (było testowane kilka razy)

a na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie alkomatu ? chcialabym kupić bratu bo lubi sobie czasami pobalować w weekend a w tygodniu pracuje też jako kierowca
 
     
Malcolm 





Posty: 56
Wiek: 27
Dołączył: 11 Sie 2017

Casos: 114
Medale: Brak


Wysłany: 2017-08-11, 17:04   

Cytat

a na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie alkomatu ? chcialabym kupić bratu bo lubi sobie czasami pobalować w weekend a w tygodniu pracuje też jako kierowca

Na pewno dobrze żeby był elektrochemiczny i najważniejsza jest dokładność pomiaru. Wiadomo, jeżeli masz więcej kasy do wydania to kupisz automatycznie lepszy sprzęt :)
_________________
"When does telling the truth ever help anybody?"

Efraim Diveroli
 
     
małaelia 




Posty: 45
Dołączyła: 11 Sie 2017

Casos: 92
Medale: Brak


Wysłany: 2017-08-12, 07:10   

Cytat
Na pewno dobrze żeby był elektrochemiczny i najważniejsza jest dokładność pomiaru. Wiadomo, jeżeli masz więcej kasy do wydania to kupisz automatycznie lepszy sprzęt :)

oj nie zawsze droższe znaczy lepsze :D ale myślę że jak wydam takie 400 zł to nie kupię jakiegoś badziewia
 
     
longer 




Posty: 21
Dołączył: 08 Paź 2015


Casos: 56
Medale: Brak


Wysłany: 2017-08-22, 15:27   

ja posiadam alkohita x60 i jestem z niego zadowolony. Sprawdza się zarówno na imprezach w formie atrakcji jak i w poważniejszych kwestiach jak trzeba ocenić czy można już jechać autem czy jeszcze nie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template pogaduchy created by LuKi. from StartVISION.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 60