Menu
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy Lista Przebojów   Rejestracja   Profil   Zaloguj 
Rozmowy na temat wszystkich waznych spraw dotyczacych ekipy oraz forum. [Widoczne tylko dla ekipy forum] Dyskusje na temat telefonów komórkowych, palmtopów i nawigacji satelitarnych. Który jest najlepszy i dlaczego? Jezeli zajmujesz sie grafika to miejsce w którym mozesz pochwalic sie swoimi pracami. A takze poprosic o jej wykonanie. Wszystko na temat tworzenia stron internetowych problemy, pytania itp… Wszystko co jest zwiazane z systemami operacyjnymi problemy, pytania itp… Rozmowy na temat tego co i gdzie kupic. Doradzamy oraz pytamy. Dyskusje na temat programów. Który jest najlepszy i dlaczego. Chcesz cos kupic, sprzedac lub zamienic to jest wlasnie miejsce dla Ciebie. [Automatyczne czyszczenie co 30 dni] Wszystko co nas smieszy i rozbawia do lez. Tutaj znajdziesz smieszne zdjecia, gry, filmy i wiele innych. Kon by sie usmial. Forumowe gry i zabawy typu skojarzenia itd… Rozmowy o tym co nigdzie indziej nie pasuje. Chcialbys pomnozyc swoje pieniadze? Chcesz sie dowiedziec jak to zrobic? Lubisz obstawiac? To jest wlasnie forum dla Ciebie! Rozmyslania i przemyslenia na rózne tematy. Dyskusje na temat wydarzen w swiecie polityki w Polsce oraz na Swiecie. Rozmowy na temat ubran, subkultur i stylach zycia. Delikatne rozmowy na temat religii oraz wiary. To co uczniowe lubia najbardziej dyskusje na temat szkoly i nauki. Zdanie kobiet i mezczyzn na pewne tematy ;) Masz problem, chcesz sie z czegos zwierzyc ?? Albo pochwalic ? Poplotkowac? Po prostu napisz. Masz problem, chcesz sie z czegos zwierzyc ?? Albo pochwalic ? Poplotkowac? Po prostu napisz. Dyskusje na temat milosci i przyjazni. Dyskusje na temat uzywek i nalogów. Forum na którym mozemy sie dzielic wrazeniami z podrózy pomiedzy soba. Tutaj odkryjesz tajemnice zjawisk paranormalnych. Lubisz gotowac, eksperymentowac w kuchni? Pochwal sie swoimi osiagnieciami w tej dziedzinie. Dzial dla milosników koni mechanicznych. Tutaj mozesz sie pochwalic swoim Sport to zdrowie! Rozmowy o wydarzeniach sportowych. Wszystko na temat ksiazek, poezji i innych gatunków literackich. Rozmowy na temat swiata filmów, wydarzen filmowych i nowosci. Rozmowy na temat muzyki, imprez, wykonawców i sprzetu muzycznego. Dyskusje na temat gier komputerowych lub konsolowych. Forum dla prawdziwych Vipów. Jestes tutaj nowy? Chcesz poznac nowych ludzi? Napisz kilka slów o Sobie. Konkursy z nagrodami organizowane przez administracje forum. Jesli masz pytanie, sugestie lub problem dotyczacy forum badz jego uzytkowników napisz o tym! Wszystkie wazne informacje i nowosci dotyczace forum oraz jego uzytkowników.
Masz w planach: cennik tatuaży , zależy od jakości materiałów.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak poznaliście swoją druga połówkę ?
Autor Wiadomość
amnesia 
niespokojny duch





Posty: 214
Wiek: 26
Dołączyła: 25 Kwi 2009


Casos: 3738
Medale: Brak


Wysłany: 2009-07-08, 10:27   Jak poznaliście swoją druga połówkę ?

Temat zaczerpnięty z innego forum, no ale wydał mi się dość ciekawy :) Więc jak to z Wami było ? W jakich okolicznościach poznaliście swojego partnera? Mam na myśli np. :
- czy od razu wpadł Wam w oko, czy może dopiero z czasem zaczął Was interesować ?
- miejsce poznania
- no i która ze stron zrobiła pierwszy krok :D

no to czekam na wypowiedzi ;)
_________________
`Nie sztuką jest znać się na muzyce, sztuką jest ją ujrzeć i poczuć` ...
 
     
Siiii. 




Posty: 1609
Wiek: 77
Dołączyła: 01 Lis 2008


Casos: 5474
Medale: 2 (Zobacz więcej...)
Użytkownik Miesiąca(:Ilość 2)

Pomogła: 2 razy

Wysłany: 2009-07-08, 11:04   

Tak wpadł mi od razu w oko aczkolwiek nie myślałam ,że kiedykolwiek z nim mogłabym być xD . Miejsce.. u koleżanki przed klatką ;d Pierwszy krok.. hmm. taki zdecydowany żeby coś zaczęło się dziać to ja .. aż w końcu mnie objął :D

Edit: To już przeszłość.
Ostatnio zmieniony przez Siiii. 2009-08-06, 15:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sorbitol 
Chemiczna lanserka. xD





Posty: 1755
Wiek: 26
Dołączyła: 28 Paź 2008

Skąd: życie na ziemi?

Casos: 4542
Medale: Brak

Pomogła: 2 razy

Wysłany: 2009-07-08, 11:10   

Ja mojego męża poznałam na forum pogaduchy.eu :ba_dance2: momentalnie wpadł mi w oczka :) W sumie to chyba na dzień dobry dostał ode mnie ostrzeżenie ;p ale cóż zrobić. :)
_________________
Szczęście to.... "I love you" wielki, kolorowy napis na szarym obdrapanym murze.
 
     
Cheero 





Posty: 753
Wiek: 28
Dołączył: 14 Cze 2009

Skąd: okolice Krakowa

Casos: 1725
Medale: Brak


Wysłany: 2009-07-08, 11:11   

Ines no popatrz popatrz :D co za zbieg okoliczności ;p ja również moją żonę poznałem na forum :D cóż za zbieg okoliczności :D hehe :D
_________________
Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami.
 
 
     
martine. 





Posty: 324
Wiek: 27
Dołączyła: 29 Lis 2008


Casos: 1405
Medale: Brak


Wysłany: 2009-07-08, 13:48   

jak to najczęściej bywa - w szkole. (; najpierw wspólne gimnazjum, choć różne klasy. wtedy to nawet go nie lubiłam, choć zawsze uważałam za przystojnego. w liceum wypadło tak, że trafiliśmy do jednej klasy, to nie dość, że narzekałam, ze muszę go codziennie widzieć, to jeszcze w jednej klasie. ;P dwa lata milczenia w liceum, a zbliżyliśmy się do siebie dopiero w ostatniej klasie liceum, i tak już zostało. (;
 
     
!Fresh! 
FRESHcie





Posty: 458
Wiek: 25
Dołączyła: 21 Sty 2009

Skąd: się biorą dzieci?

Casos: 1720
Medale: Brak


Wysłany: 2009-07-08, 21:24   

Na bosiko do koszykówki. Dał mi piłką w łeb xD jak widać uderzenie było na tyle mocne że coś mi się poprzestawiało no i się zakochałam.
_________________
Jesteś dla mnie narkotykiem, który muszę codziennie brać aby żyć. <br />
To nałóg, w którym chcę trwać.
:heart:
 
 
     
aha 
My empire of dirt.





Posty: 29
Wiek: 70
Dołączyła: 06 Sie 2009

Skąd: Poza ciszą.

Casos: 2074
Medale: Brak


Wysłany: 2009-08-06, 14:55   

Na pewnym szmirnym forum, na którym byłam raptem dwa dni. Początki były trudne. Nienawidzilam go : p.
Zaskoczyłam się.
_________________
- Jak mówisz, że nie mamy ze sobą nic wspólnego, układasz usta w sposób...

- Trochę tak, co?

- Aha. Boże, jak śmiesznie...
 
     
Siiii. 




Posty: 1609
Wiek: 77
Dołączyła: 01 Lis 2008


Casos: 5474
Medale: 2 (Zobacz więcej...)
Użytkownik Miesiąca(:Ilość 2)

Pomogła: 2 razy

Wysłany: 2009-08-06, 15:37   

Cytat
Ja mojego męża poznałam na forum pogaduchy.eu
Bo pogaduchy pod tym względem rządzą :) I tez się pod tym mogę teraz podpisać :)
 
     
Katy Brian 





Posty: 54
Dołączyła: 31 Lip 2009


Casos: 120
Medale: Brak


Wysłany: 2009-08-06, 20:48   

Ja poznałam go w szkole. W 1 klasie liceum , na początku przyjaźniliśmy się , wspólny wypady do kina, a potem złapał mnie za rękę , pocaunek i ... teraz jestesmy razem. Wszystko wyszło tak... samo :D
_________________
Look into my eyes

And tell me what you see

Someone real

This is real

What you wish to be
 
 
     
SilviA 





Posty: 235
Wiek: 24
Dołączyła: 30 Lis 2008


Casos: 1734
Medale: Brak

Pomogła: 1 raz

Wysłany: 2009-08-11, 12:29   

A ja przez kolegę z którym kiedyś przez jakiś czas się spotykałam;p
_________________
MóJ śwIaT - MoJe kReDkI, kTóRyMi mAlUję SwOjE MaRzEnIa!:*
 
     
noid 
przyszły ratownik





Posty: 365
Wiek: 27
Dołączył: 09 Sie 2009

Skąd: Zgierz / Gorlice

Casos: 1966
Medale: Brak

Pomógł: 2 razy

Wysłany: 2009-08-11, 18:21   

ja swoja dziewczyne poznalem przez portal fotka.pl :P

3 lata temu, patrzyla na moj profil codziennie, wkoncu napisalem komentarz, potem komentarze, gadu gadu, smsy, telefony. po pewnym czasie spotkalismy sie (w krakowie) i zakochalismy od razu :)
jedyny mankament tego zwiazku to odleglosc - 350 km.
jednak dajemy rade i jestemy juz 2,5 roku
_________________
 
     
Siiii. 




Posty: 1609
Wiek: 77
Dołączyła: 01 Lis 2008


Casos: 5474
Medale: 2 (Zobacz więcej...)
Użytkownik Miesiąca(:Ilość 2)

Pomogła: 2 razy

Wysłany: 2009-08-11, 19:29   

Cytat
jedyny mankament tego zwiazku to odleglosc - 350 km.
jednak dajemy rade i jestemy juz 2,5 roku
uuu pięknie podziwiam :)
 
     
Tęcza 
rysowana na niebie





Posty: 20
Dołączyła: 13 Sie 2009


Casos: 50
Medale: Brak


Wysłany: 2009-08-18, 18:24   

Cytat
- czy od razu wpadł Wam w oko, czy może dopiero z czasem zaczął Was interesować ?

Najpierw Kamil był moim przyjacielem i nie sądziłam, że może z tego wyjść coś więcej. A jednak, po jakimś czasie nasze uczucia się nieco zmieniły...
Cytat
- miejsce poznania

szkoła. to mój kolega z byłej klasy.
Cytat
- no i która ze stron zrobiła pierwszy krok

Hm. On. I pod wpływem jego dziwnego zachowania, i ja zaczęłam myślec o nim inaczej.
 
     
Krasia 
Pawłoholik<3





Posty: 221
Wiek: 22
Dołączyła: 01 Lut 2009

Skąd: Paradise

Casos: 604
Medale: Brak


Wysłany: 2009-08-29, 20:50   

Wpadłam przez przypadek na jego profil na fotce :O
Wpadł mi w oko, pooglądałam zdjęcia, on napisał, odpisałam, tak jakoś się rozmowa kręciła, spotkaliśmy się jak zwykli znajomi, wieczorem napisał, że poczxuł coś do mnie i że szukał takiej dziewczyny, następne spotkanie miało z wczoraj na dzisiaj (28-29.08), byliśmy ze znajomymi, on mi wyznał miłość ^^ ;d


:ba_dance:
_________________
i will write u a song xd
 
 
     
Łobuziara 
uaaa.





Posty: 1093
Wiek: 72
Dołączyła: 13 Lut 2009

Skąd: ś.

Casos: 2196
Medale: Brak


Wysłany: 2009-08-30, 11:01   

Cytat
tak jakoś się rozmowa kręciła, spotkaliśmy się jak zwykli znajomi, wieczorem napisał, że poczxuł coś do mnie i że szukał takiej dziewczyny, następne spotkanie miało z wczoraj na dzisiaj (28-29.08), byliśmy ze znajomymi, on mi wyznał miłość ^^ ;d

Po dwóch spotkaniach miłość? o_0 Nooo nic tylko pozaaaazdrościć :cool:
_________________
Ale taki już jest człowiek: ceni naprawdę tylko to, czego nie ma.



Erich Maria Remarqe
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template pogaduchy created by LuKi. from StartVISION.pl

Strona wygenerowana w 0,41 sekundy. Zapytań do SQL: 58